Inicio » Teràpia Sexual » Dolor vaginal

Tractaments eficaços de dolor vaginal a Barcelona i Terrassa

OFERIM SOLUCIONS REALS A PROBLEMES REALS

Creus patir vaginisme o disparèunia?
Aquests són tipus de dolor que probablement t’indiquin que pateixes dolor vaginal.

dolor-vaginal

VOLEM AJUDAR-TE

Deixa'ns les teves dades i ens posarem en contacte.

Acepto la política privacidad

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

COM SUPERAR EL DOLOR VAGINAL?

El vaginisme és l’aparició persitent o recurrent d’espasmes voluntaris de la musculatura del terç extern de la vagina. Per altre costat, la disparèunia és el dolor genital recurrent o persistent asosciat a la relació sexual, tant en homes com en dones.

La forma de superar el dolor vaginal és aprenent a pensar de forma racional i a gestionar les emocions.

A Think Psicologia utilitzem les tècniques més efectives per combatre el dolor vaginal.

TERÀPIA RACIONAL EMOTIVA

Solucionem els problemes emocionals i conductuals utilitzant un model d’intervenció psicològica actiu-directiu.

MINDFULNESS

Nombrosos estudis indiquen que la pràctica de mindfulness millora el benestar i redueix la preocupació i el nerviosisme.

EINES DE RELAXACIÓ

Conèixer les tècniques adequades per combatre l’ansietat associada a la depressió et permetrà poder combatre-la de forma eficient sempre que les necessitis.

DETECTAR ELS PRIMERS SÍMPTOMES DE DOLOR VAGINAL I BUSCAR AJUDA PSICOLÒGICA MILLORA EL DIAGNÒSTIC I AFAVOREIX LA RÀPIDA RECUPERACIÓ.

Vaginisme:

• Dolor que interfereix al coit

Disparèunia:

• Dolor recurrent o persistent associat a la relació sexual.
think-dep-img1_

VALORAR CORRECTAMENT ELS SÍMPTOMES I DETERMINAR EL DESENCADENANT DE DOLOR VAGINAL SÓN ELS PRIMERS PASSOS CAP A LA RECUPERACIÓ.

No tots els períodes de dolor vaginal són iguals, els patrons mentals de cada persona són diferents, i per tant, aquells que porten a dolor vaginal també ho són. La base del tractament consisteix a aconseguir, mitjançant la teràpia, canviar aquells patrons i modificar la forma en què processem la informació per arribar a fer-ho de forma saludable.

SOL·LICITA INFORMACIÓ